Tomatplantor

Eftersom mina kära katter bestämde sig för att deras mattes planteringar i köket aldrig skulle få växa upp och bli fina grönsaker genom att äta upp allt! Nu var det dags att pröva igen men denna gång med uppodlade tomatplantor på balkongen :) hoppas att de lyckas växa till sig och att det kommer massa fina tomater! Hoppas de klarar värmen bara, just nu är det 38 grader på balkongen. Mitt på dagen var det uppe i 43 grader så jag till och med fick plocka in Alva för jag är så rädd att hon ska bli uttorkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu