Springa i regnet

Idag hade vi bestämt oss för att åka till Vallentuna IP och springa lite i deras spår att det regna gjorde oss inget :)
Jag tog 1,6 km varvet och FY FAN vad jag är otränad, det var så himla tufft! Benen orkade knappt bära mig tillslut, de vägde bly! Men nu känns det väldigt bra när det är gjort, vi ska springa en gång i veckan och och mitt nuvarande mål är att ta mig runt 1,6 km rundan utan att dö lite gran och inte behöva gå för att hämta andan.
Pablo däremot sprang 2,6 km UTAN att gå eller stanna en enda gång. Jag är mycket imponerad av dig älskling :D

Vi har precis ätit klart middagen, det blev lasagne med lite rolig fyllning i :) gott var det iaf. Nu har jag myst upp mig i soffan med Alva sovandes på min mage och kollar på Let's dans medans regnet smattrar på rutan utanför - så mysigt! Jag älskar regn om man får vara inne, helst ska det åska lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu