Soool

Maj månad levererar sol och grönska. Imorse vaknade både jag och Pablo strax efter 05.00 av att solen bara sken in i rummet, det är helt underbart vad solen gör en pigg och glad.
Det ända minuset är ju att allt grönskar ute och allergin kommer direkt. Jag går runt med täppt näsa, ögon rinner och halsen är tjock och kliar. Jag har faktiskt inte känna av pollen på flera år men nu sa det bara pang så det blev ett besök på Apoteket och så får jag testa om jag mår bättre med medicin varje dag. Jag vill ju också kunna njuta fullt ut av att våren är på väg.

Nu har jag precis marinerat lite kött tills ikväll, tänkte grilla lite i min el-grill! Det är ju förstås inte samma sak men vad gör man inte om man är sugen. Det godaste sättet att grilla är med en gammal hederlig kolgrill så man får med lite av den rökiga smaken.

Nej nu ska jag baka lite kolakakor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu