Söndag

Pablo har nyss åkt till jobbet och jag har satt igång med att tvätta. På nåt konstigt sätt så växer tvätthögen bara mer och mer här hemma ;)
Såg precis att sköljmedlet kommer ta slut efter nästa maskin så jag måste även åka och handla, sånt är så surt när man har bestämt sig för att tvätta tills man inte har några mer ställningar att hänga tvätten på och så måste man avbryta och åka iväg!
Medan tvättmaskinen gör sitt så passade jag på att göra lite frukost, en sen en men jag gillar att kalla det första målet på dagen för frukost :)
Nu är maskinen klar så jag måste ta tag i den nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu