Slappar måndag!

Vaknade väldigt sent idag med anledning att jag och Lina satt uppe till halv två inatt och drack lite vin och snackade massa skit, det var jätte trevligt :) jag blev tyvärr tok allergisk där in på sena timmen och det är ju så jobbigt och sänkande för kroppen! Så idag vaknade jag med tok svullna ögon, hals och sen en rinnande näsa. Halsen är så tjock att det piper när jag andas in och eftersom jag inte kan andas genom näsan är jag tvungen att andas genom munnen!
Det är verkligen inte kul att vara allergisk, det tar så mycket på energin. I fredags kväll somnade jag vid 8 och vaknade sedan klockan 11 dagen efter, jag sov alltså 14-15 timmar den natten och var fortfarande helt slut i kroppen :/

Jaha, nog om allergi och till något nästan lika tråkigt - tvätta och städa!
Det är det jag ska tillbringa min lediga dag med. Det är väldigt tråkigt när man väl gör det MEN när det är gjort känns det super bra :) jag ska hinna göra det innan Pablo kommer hem så vi sen kan lägga oss på soffan och se en film tillsammans!

Nu blir det lunch, har kvar lite av Pizzan som vi gjorde igår så den blir får det bli :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ost med pizzaaaa

2012-05-10 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu