Mys kväll

Ikväll har vi suttit och skalat räkor, ätit ost och druckit lite vin tillsammans, det fick bli våran middag :)
Räkor är verkligen så gott, synd bara att det tar tid att skala och händerna luktar så illa och blir kladdiga. Det gäller verkligen att städa, torka och gå ut med skalen så fort man ätit klart annars börjar det lukta! Sist vi skalade räkor här hemma så hade det runnit spad i köket som jag hade missat och det luktade hur mycket som helst i köket tills jag hittade vart det hade runnit och gömt sig, det krävdes en riktig stor städning av precis ALLT!
Efter middagen så hyrde vi filmen The girl with the dragon tattoo, den var bättre än den svenska Flickan som lekte med elden!
Sen fick jag tre gigantiska röda rosor av Pablo <3 (Alva är självklart med på bilden, hon har en tendens att komma med på alla mina bilder om det nu bara är svansen så ska hon vara med)
God natt lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu