Middag

Ikväll blev det en thaigryta med lite gröna grönsaker i som vi åt med bulgur och lite sallad. Allt smakade jätte gott :D

Är på ett bättre humör nu när jag har tränat, fått igång tv och att Pablo kommit hem. Jag har inte pratat med någon idag och stängt av ljudet på mobilen för att slippa också, har haft ett ganska dåligt humör (kan även kallas PMS) så när Pablo väl kom hem då skulle jag ta igen min tysta dag, stackarn ;)

Nu sitter jag och väntar på att halv 8 hos mig ska börja, jag tycker om det programmet och man får så mycket bra tips på vad man kan laga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu