Mera cupcakes...

Idag blev det dags att göra nya bakverk med smak av jorgubb. Inte alls lika gott som choklad tycker jag men jag proppade hela "botten" med hallon och det var väldigt smarrigt :)
Jag har blivit en riktig gottegris jag ;)

Imorgon bitti (ordagrant) ska vi upp och inventera på jobbet, klockan är ställd på 04.00... Hoppas jag kommer upp bara. Imorse försov jag mig nämligen, vaknade 07.03 och skulle vara på jobbet 07.00 PANIKEN utbröt genast och det var bara att stressa sönder - ut i bilen, gasa! Stämpla in 07.20 ganska bra tycker jag själv... Jag hann till och med sminka mig ;)

Nej nu ska jag kolls klart BB och sen bums i säng för att försöka sova så snabbt som möjligt.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu