Måndag

Idag hade jag bestämt lunch date med Johanna nere vid hägernäs strand. Vi åt på ett mysigt ställe som heter Talin's Café och jag åt en jätte god focaccia som var fylld med kyckling och pinjenötter. Johanna tog en sallad med parmaskinka och mozzarella, den såg väldigt fräch ut :)
Efter lunchen bar det av mot Ica för att inhandla varor till kvällens middag som ska bli fisksoppa ala Moberg! Jag kollade på hans program "vad blir det för mat" igår kväll och han gjorde en fisksoppa som såg såå god ut. Hoppas jag kan göra den lika bra som det såg ut på tv. Jag ska även baka ett italienskt bröd till middagen :D
Nu ligger jag i soffan och ska hämta nya krafter så jag orkar ta tag i all ren tvätt som vill vikas in. Jag blev så fruktansvärt trött efter lunchen så det är nog bäst att vila lite, jag är ju trots allt ledig idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu