Lördagskvällen...

...blev inte riktigt som jag tänkt mig. Tanken var ju att se Eurovision hos Daniel och Shari och sen åka hem när de var slut! Vi åkte ju in med Lina och Alex men de ville tyvärr åka hem innan alls bidrag sjungit klart och det ville inte vi så vi stannade och skulle ta en taxi hem när allt var slut. Men istället slutade det med att vi åkte med Daniel, Shari och Jennie in till stan för att gå ut, alla jätte taggade då Looren vann :D men efter att ha köat i 1 och en halv timme så var jag sjukt otaggad och ville bara hem, så jag och Pablo klev ur kön och satte oss i en taxi och åkte hem!
Jag funderade ett tag på varför jag aldrig går ut i stan och NU är det bevisat än en gång VARFÖR jag inte gör det! Jag HATAR ATT KÖA och det kommer dröja ett bra tag innan jag är ens villig att försöka igen!
Kvällen var trevlig innan vi åkte därifrån och det är synd att nåt sånt här skulle förstöra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu