Kärlek

Det finns en man som betyder så fruktansvärt mycket för mig och det är DU.
Du är den snällaste jag mött och ditt hjärta är så stort och fint. Är jag ledsen eller arg så vet du alltid vad du ska säga för att få mig att må bättre, du får mig att vara glad, lycklig och må bra.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kan inte beskriva med ord hur viktig du är för mig. Utan dig vore jag inte jag. Du är den jag ser min framtid med, den jag ser mig skaffa familj med, gifta mig med och köpa hus tillsammans. Livets alla stora ting vill jag göra tillsammans med dig min älskling. Jag känner mig väldigt stolt att varje dag bära din ring på mitt finger, det är ett tecken att vi hör ihop.
JAG älskar DIG.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad sött!! :) vi passar så bra ihop!!

2012-05-29 @ 16:41:39
Postat av: Johanna igen

Ni menar jag såklart ;)

2012-05-29 @ 16:42:27
Postat av: mamma

Ojojoj! Mamma får tårar i ögonen..snyft! Ni är så fina!

2012-05-29 @ 18:06:45
Postat av: Pablo

Jag blir alldeles rörd när man läser så fina ord från sin älskade! Du är mitt nu och min framtid. Med dig vill jag tillbringa resten livet med! Och alla de spännande saker som vår framtid har längtar jag efter! Tack för att du finns min älskling. För evigt din! <3

2012-05-29 @ 23:32:53
Postat av: Lina

Finisar!

2012-05-30 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu