Irriterad på com hem!

Nu har jag jobbat hela helgen och såg fram emot min lediga måndag, liggandes på soffa och hyra filmen "new years eve" när Pablo inte är hemma för den vill han inte se MEN då har com hem stängt av tv mottagningen till klockan 16.20!!!
Varför händer det alltid mig? Alla saker som händer här i huset sker ALLTID på dagar när jag är ledig. Som tex. att stänga av strömmen, stänga av vattnet (2 gånger dessutom), sopa bort grus från parkeringen så bilen måste flyttas 07.00 och nu tv och det är inte första gången. Jag längtar tills vi flyttar från Radarvägen kan jag ju säga...
Nu ska jag sitta här tills jag kommer på något annat att göra utan min film.


Kommentarer
Postat av: Lina

2012-05-21 @ 13:20:26
Postat av: Lina

haha lite kul ;D

2012-05-21 @ 13:20:41
Postat av: Johanna

Haha! Fan vad irriterande! ;) du har bra flyt du!

2012-05-21 @ 17:42:38
Postat av: Mikaela

Ja fruktansvärt irriterande... Jag blev så sur så jag gick och sov några timmar :P

2012-05-21 @ 19:21:37
URL: http://mlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu