Fredags kvällen!

Igår kväll så träffade jag Johanna över lite middag, promenad till stranden så söta Kinna fick bada tassarna lite och sedan massa tv tittande. Det var jätte mysigt, jag och Johanna har inte träffats själva en hel kväll sen innan jag blev tillsammans med Pablo eller kanske ändå längre och det är ju bara för att vi alla 4 kommer så bra överens tillsamman :) men ibland är det jätte värdefullt att få den tiden tillsammans med en super bra vän, även om man inte gör något speciellt :D
Vi gick ju ner med Kinna till sjön och jag blev väldigt förvånad när jag insåg att det var så nära. Det var ett supermysigt ställe och perfekt för Kinna att springa lös och bara leka :)

Nu ska vi åka ut till Vaxholm för lite mat och minigolf. Vi har väntar lite med att åka dit då vädret inte är jätte bra, jag hade hoppats på strålande sol nu när jag är ledig men nej så blev det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu