Dagen består av film!

Idag har jag inte lust att göra något speciellt alls, Pablo är iväg och spelar golf och jag har lagt mig tillrätta i soffan och har nyss avslutat filmen mission impossible 4. Den var väldigt invecklad och man behövde hänga med hela tiden men såå bra, det kan ju inte bli annat när Tom Cruise har huvudrollen? ;)
Nu ska jag se filmen new years eve, en riktig tjejfilm och jag hoppas den är lila bra :)

Jag fick precis plocka in Alva från balkongen som nu har 37 grader... snacka om att hon är grinig nu, stackarn förstår inte sitt eget bästa, tur att matte finns ;)


Kommentarer
Postat av: ♡ M I L L A

Mysigt!



Ha det bra!

2012-05-27 @ 19:37:21
URL: http://cheries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu