Trevlig kväll

Kvällen igår var mycket trevlig, vi började med lite bubbel och snittar på skagenröra, lax och pepparrot och lax och färskost, alla tre var väldigt goda :)
Sen åt vi en plankstek som var god dock vart mitt kött eller allas kött helt genom stekt och jag är väldigt kräsen när det gäller hur köttet ska vara så det var jag inte nöjd med, fick tugga i 100 år för att få ner en bit! Jaja bättre lycka nästa gång ;)
Efter det blev det lite kortspel och killarna körde Wii medans jag och Paulina pratade massa skit!

Jag märker att det var väldigt länge sedan jag drack "mycket" alkohol, nu var det inte jätte mycket vi drack men mer än vad jag är van vid då jag och Pablo bara dricker 1 eller 2 glas till middagen varannan helg!
Det är nästan en obehaglig känsla att börja känna sig berusad, tillslut började jag få ont i huvudet vid 12-01 och den höll i sig tills jag vaknade vid 5.00 imorse och tog två Ipren sen vaknade jag vid 10 och mådde toppen! Men när jag vaknade vid 5 imorse då ångrade jag mitt intag av vin och gick runt här hemma och klagade på att jag var för gammal för sånt här och att det inte är värt att må så här medan jag ledade efter Ipren.
Hahah, vad mesig man kan känna sig och vid 10 mådde jag ju bra igen :D

Jag förstår inte hur man orkade festa förr, det var ju fest två till tre gånger i veckan och man drack alltid så mycket så man var sängliggande till minst 16.00 dagen efter då man skulle upp och ladda om för nästa kväll. Oj oj, de skulle jag nog inte klara nu och framför allt inte vilja!

Tack Paulina och Patric för en trevlig kväll, vi får försöka ses innan ni åker iväg på eran långa resa :)

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu