Torsdag

Imorse var jag så fruktansvärt trött att jag inte gick upp ur sängen förrän 6.37 när jag börjar 7.00. Det värsta är nästan att jag inte var sen så du kan tänka dig hur pigg och fräsch jag har sett ut hela dagen ;) tur att jag mest suttit på kontoret så folk har sluppit se mig.. Haha!

När jag tillslut kom hem från jobbet åt jag två mackor och lade mig på soffan och somnade så skönt. När jag vaknade hade Pablo satt upp lampan till matbordet som vi var på Ikea och köpte igår.

Imorgon är det fredag och lets dans :D jag tycker de programmet är så mysigt och det är roligare detta år då Pernilla Wahlgren är med för att jag följer hennes blogg och man får redan veta massa som händer "bakom kulisserna".

Nu ska vi gå och laga en sen middag som består av: kycklingspett, kryddstekt potatis med tzatziki och sallad!


Kommentarer
Postat av: Pablo

Mycket händigt gjort av den som satte upp lampan ;)

2012-03-29 @ 23:05:45
URL: http://mlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu