Torsdag 1 mars

Idag har jag äntligen fått tillbaka min, eller jag fick faktiskt en ny iPhone :) känns jätte bra då man blir helt handikappad utan den. Jag förstår att folk kallar dem för smartphone :D
Så jag kommer blogga mer nu när det är lättare!

Idag har jag bakat bröd, ett jätte gott bröd gjort på filmjölk. Jag har kommit fram till att det är mycket godare att göra brödet själv + roligare + att man vet vad som finns i det OCH även billigare!

Lina var över en snabbis och lämnade en försenad födelsedags present idag efter middagen. Det var en lila ugnsform som är super snygg, jag har velat ha en sån jäääätte länge så jag blev och är jätte glad :D tack Lina, Daniel och Alex!

Nej nu har jag gjort i ordning en nybakad macka med ost och lite te och lite jordgubbar, nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på Big Brother och mumsa i oss :)

/ Mikaela

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder, nu blev jag också lite sugen:D

2012-03-02 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu