Söndag

Fy vad det är tråkigt att vara ensam hemma ibland :/ jag vill ha hem min älskling nu så vi kan äta en god middag tillsammans och kolla på BB tillsammans innan vi ska lägga oss för natten.
Middagen jag ska laga ikväll är först en skagenröra toast sen blir det lövbiff, klyftpotatis och favoritsås (den heter faktiskt så) med en liten avokado sallad. Det blir nog supergott :D

Jag håller på med ett litet händigt projekt. Jag har nämligen köpt ett köksbord på blocket för en liten peng som jag håller på att slipa ner och betsa om! När det är klart ska jag även klä om dynorna så de blir riktigt snygga i lite lantlig stil. Bordet är till mamma.
Men det är inte så lätt som man tror, det tar en väldans tid och en hel del ork att slipa ner den glansiga ytan, min handled är helt öm!
Men det blir fint när det är klart. Här kommer en bild på stolarna utan dyna som står och väntar på att bli nerslipade på parkeringen, att slipa inne gör jag inte då vi kommer ha HELA lägenheten i ett stort dammoln!

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu