Söndag

Idag har vi sovit ut och startat dagen med en god frukost i sängen framför tv. Efter det åkte vi och kollade på ett hus som jag nästan är kär i, det är verkligen i den stilen jag vill ha på ett hus i framtiden! Huset är renoverat i gammeldags stil och har kvar alla dörrar, fönster, golv osv. från det året det byggdes vilket var 1906. Hur fint som helst, det fanns bara ett minus och det var att två sovrum var så pytte små. Jag har aldrig varit på en visning med så mycket folk, det var helt sjukt och kö för att komma in! Tur att vi inte ska köpa något än så man måste buda med alla dessa människor, det huset kommer inte bli billigt :D

Efter det åkte vi och mötte upp pappa en snabbis som fixade en plåt under min bil som rasade ner igår och lade dig så fint på avgasröret och vibrerade son tusan! Sen åkte vi med honom till OKQ8 i Sollentuna och tvättade våra bilar i deras nya superbra biltvätt som man utför själv. Pablo tyckte det var skitkul och ska bara tvätta våra bilar där numera.
Väl hemma blev det lite chips och dipp framför en film som jag väntat jätte länge på att den skulle komma ut så äntligen fick jag se "idon't know how she does it" och den var jätte bra, en riktig Mickis film. Jag fick mysigt kram sällskap av Alva heeeela filmen.

Nu ska jag klippa Pablo sen ska vi laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu