Seg dag!

Idag har det varit en lång dag, jag sov jätte dåligt inatt då jag vaknade hela tiden med magknip! Med dålig nattsönm och när arbetsdagen börjar kl 7.00 så är man inte jätte pigg och fräsch. Det blev en dag utan smink och håret i en stor knut på huvudet. Jag gick iaf hem lite tidigare till Pablo som var ledig och vi fastnade på soffan och sov någon/några timmar, det var jätte skönt och efter det kände jag mig som en ny människa :)

Jag har varit så godis sugen hela dagen och i åkersberga ligger en jätte stor godisbutik med ca 500 olika sorter och dit åkte vi och plockade en jättestor påse :D man blir som ett litet barn när man går in i en sån butik och man måste ha allt och titta på allt hela tiden och så blir man osäker när man ska gå OM man har glömt något, ha ha!

Dagens middag blev rester från igår (spagetti och köttfärssås) som jag gjorde om till en lasagne i min nya fina lila ugnsform med lite vitlöksbröd och pizzasallad. Vi ska nämligen göra egen pizza imorgon och passade på att göra pizzasalladen idag då den får stå och dra till sig lite :)

Nej nu måste jag ta tag i disken som aldrig tar sig själv, jätte märkligt!
Sen blir det en lång dusch med hårinpackning, det tar ju så lång tid att få håret torrt nu när det är så långt!

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh godis

2012-03-08 @ 21:44:56
Postat av: Jossan

Vilken fin ungsform! Vart har du köpt den? :)

2012-03-09 @ 15:32:48
Postat av: Mikaela

Jag fick den när jag fyllde år men den kommer från lilla magasinet i Täby C, finns i massa olika färger :)

De är verkligen superfina :)

2012-03-11 @ 19:23:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu