Pinsamt

Jag måste bara få beklaga mig hur mycket Big Brother har sjunkit i mina ögon! Det är en jävla lekstuga KONSTANT och den ena är taskigare än den andra... Just nu känner man knappt att man vill titta på skiten eller mobbningen rättare sagt! Ingen annan säsong har deltagarna tjafsat så mycket, det är inte underhållande! Deltagarna har blivit tillsagda av produktionen fler gånger än jag kan räkna och komma ihåg, när ska det bli en bra stämning och kul att se på IGEN?
Den som borde åka ut är Sipan, han gör så att jag nästan inte vill kolla längre.
Jag kommer säkert kolla vidare på varje avsnitt ändå men vad fan, GE ER NU!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå för tjafs? Är de inte alltid massa backstab och mobbing?

2012-03-22 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu