Naglar hela kvällen!

När jag kom hem från jobbet och Täby C som jag snabbt åkte förbi för att köpa glitter i snygga färger så gjorde jag om mina naglar, från vitt till turkos/ljusgröna glitter naglar! Jag är jätte nöjd med resultatet och ju mer jag övar ju mer lär jag mig. När Alexandra kom hem efter jobbet så gjorde vi naglarna på henne också men i silver glitter :D

Pablo var snäll och slängde ihop en wook som bestod av: lövbiff, grön paprika, nudlar, bambuskott och champinjoner, den blev supergod och fin!

Här kommer bilder på våra naglar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu