Min lediga måndag

Jag vaknade för någon timme sedan och vädret verkar hålla i sig, det är så fint :)
Jag har precis avslutat min frukost som bestod av kiwi, två tumbröds mackor, kaffe och juice. Jag funderar på att åka och kolla på lite träningskläder. Jag måste börja träna nu, har bara arbetar en vecka sen vi kom tillbaka från semestern och jag har redan ont i vänster axel/skuldra/övre rygg och de enda jag kan göra är att börja träna upp musklerna i ryggen så de orkar hålla mig uppe! Så nu gäller det att hitta snygga träningskläder så det blir lite roligare :)

Igår beställde jag hem massa nagel akryl så jag kan börja bygga mina egna naglar :D jag beställde allt jag behövde utom kunskapen då, igår kväll satt jag och kollade på filmer och läste på hur man gör. Det är ju ett väldigt starkt material och jag vill ju inte förstöra mina egna helt, de är redan mycket tunna av mitt exprimerande med dåligt material och alldeles för mycket filande! Nej det här ska jag bli bra på :D

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu