Härlig torsdag!

Har varit på bra humör hela dagen och vädret har bara gjort det bättre :) och det BÄSTA med dagen var att BB produktionen valde att plocka ut Sipan ur huset, wiiiiiihoooo! Nu kan jag fortsätta kolla utan att bli tok förbannad varje kväll :)

Vi har varit och slagit lite golfbollar efter jobbet, insett att jag håller helt fel i klubban och får då mindre kraft i armen att slå så nu är det bara att öva in det "rätta" greppet!

Nu har vi precis ätit middag, det blev laxgryta och den var såå god! Jag tror bestämt att jag gillar lax på riktigt nu :D

Snart kommer Lina, Alex, Daniel och Jennie hit och vi ska kolla skräckfilm tillsammans! Det blir kul med ett helt gäng som skrämmer upp varandra till 1000 när vi ska se paranormal aktivity 3. Vi får se om jag kan sova ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Alex tränar till 20 så han kommer nog inte :(

2012-03-22 @ 19:33:27
Postat av: Mikaela

Aha okej! Du kan få låna Alva om du blir riktigt rädd

2012-03-22 @ 19:38:21
URL: http://mlindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att ni inte är alltför rädda och att filmen är bra :)

2012-03-22 @ 22:18:54
Postat av: Paulina

Hoppas att ni inte är alltför rädda och att filmen är bra :)

2012-03-22 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu