Golf

När Pablo slutat från jobbet så åkte vi och slog lite bollar, jag börjat få in tekniken nu och slog nästan 100 meter med en vanlig järnklubba :D det är rekord för mig + att jag har jätte ont i höger handled så jag kunde inte ta i till max heller, jag är nöjd med golfturen!

Efter det så åkte vi och handlade lite, kvällens middag blir pasta pesto med parmaskinka framför tvn, vi båda är riktigt sega! Men vi måste hålla oss vakna till BB nu när Rodney har kommit in i huset så vi kan se gårdagens fest, haha man är ju för töntig men nu är jag fast i programmet och jag gillar Rodney :D

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men äter ni alltid gott??

2012-03-13 @ 19:11:35
Postat av: Lina

Swing it

2012-03-14 @ 23:15:19
Postat av: sofie

Det ser väldigt smarrigt ut!!

2012-03-15 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu