God morgon

Just nu ligger jag och Alva och myser lite i sängen! Vi väntar på att Pablo är redo att gå upp och äta frukost men det är ju skidor på tv, att jag inte tänkte på de för då kan man ju inte gå upp ;) hehe
Funderar på om jag ska gå upp och göra den själv och servera i soffan så missar han inte skidorna.

Sen ska vi åka iväg och (hör och häpna) köpa ett goftset till mig. Det är dags nu när våren börjar närma sig med stormsteg. Jag har ju lovat Pablo att jag ska ta grönt kort denna säsong så jag kan spela med honom. Johanna och Kim ska också ta grönt kort så det gör vi nog tillsammans, det blir iaf mycket roligare då!
Nu blir det nog inget rött set som jag har velat ha, svart får duga denna gång!
Vi hittade nämligen ett damset på blocket igår som var jätte fint. Det känns så onödigt att lägga flera tusen på ett nytt set när jag bara har testat på golf med Pablos klubbor som dessutom är för långa för lilla jag!
Jag lägger ut en bild sen :)

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu