Fredags mys

Det är något speciellt med fredagar, jag kan inte riktigt sätta ord på vad som är så bra men bara känslan av att tillbringa den med sin käraste med en god middag och en mysig stund framför tv. Det spelar faktiskt ingen roll om man arbetar dagen efter eller inte för jag gillar fredagar :)

Vi lagade pizza till middag jag och Alexandra medan Pablo arbetade över lite. Pizzan blev supergod :D

Jag hade lovat Alexandra att hjälpa henne att fixa sina naglar nu när jag beställt hem saker till de MEN jag mitt pucko beställde precis ALLT förutom de viktigaste: akrylvätskan!!!!!! KAOS.
Jaha nu är det bara att ge sig in på nätet och beställa hem en sån flaska och betala lite mer frakt och vänta några dagar mer. Jag blir så trött på mig själv!
Men jag ska upp till mammas nya bostad nästa helg och då får jag fixa hennes naglar och hinner även öva på mig själv innan, kan vara en fördel :)

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Den pizzan såg fräsch ut!! :)

2012-03-09 @ 21:09:52
URL: http://jnyholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å vilken god pizza!! Du är så välkommen nästa helg! Kram Mameli

2012-03-09 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu