Fredag 2 mars

När jag vaknade imorse (av mig själv innan klockan) så kände jag mig verkligen glad och pigg! Det var så härligt att se solen stråla som den gjorde. Jag gick upp och tog en kopp kaffe och några skivor av mitt nybakat bröd sen bar det av mot jobbet.

Jag och Pablo har inte haft en egen kväll på väldigt länge så ikväll hade vi det. Vi åt en lång middag som bestod av en löjroms toast till förrätt sen till huvudrätt blev det potatis, kallrökt lax, rom sås och löjrom och till det vitt vin.
Nu är vi supermätta men snart ska vi nog göra i ordning lite chips, morötter och dipp :)

Jag har nu fått tvätta håret sen jag satt i hårförlängningen, jag har ännu inte haft det utsläppt på jobbet eller ute för det känns så långt. Jag har inte riktigt bestämt mig om det är för långt eller inte, om jag trivs eller inte! Som det känns nu så är det nog lite för långt men jag lovade Cilla som satte i håret att jag verkligen skulle känna efter innan jag klippte av det!
Får se hur det känns imorgon :)

Imorgon kommer Paulina och hennes Patrik över på middag hos oss, vi ska göra plankstek :D
Det ska bli jätte trevligt att ha dem över!

Nej nu är det nog dags för lite chips, morötter och dipp till BB som börjar om 25 min.

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu