Fredag

Fredagskvällen har vi mest stått i köket, vi har bakat biskvier och äppelpaj och sedan lagat mat och efter det guacamole! Men det är kul när man gör det tillsammans, hade jag stått i köket hela kvällen själv hade det inte varit lika kul :)

Let's dans var det ju ingen risk att jag glömt bort (Pablo kanske hade önskat de då han inte är lika road av programmet) så 20.00 satt jag bänkad och skulle se alla dansa :D

Imorgon bitti är det dags att gå upp och jobba igen... det är ett extra pass jag har tagit och egentligen skulle jag vara ledig och kunna sova huuuur länge jag ville, att man alltid ångrar sig när man tagit extra! Men det känns bra efteråt :D

Nu är det dags att ta bort allt vi ätit och lägga oss i sängen och vänta in BB :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu