En dag med Alexandra

Vi startade dagen mot Vallentuna och bilbesiktningen som gick strålande!
Sen bar det av mot barkarby och första stoppet var skopunkten men där köpte vi inget. Vi åkte vidare till Ikea och började med lunch :) sen började vi shoppa, jag skulle ju bara ha några krukor att plantera i men det blev inga krukor alls utan en stor "korg" som vi ska ha framför sängen, plast blommor+krukor till det, ett sängbord, lite kökssaker mm.
Sen körde vi till Chili där jag bestämde mig att jag skulle byta färg i vardagsrummet (jag som bara skulle ha krukor idag) så det blev två kuddar, en lampa och en vaxduk till en säng!
Eftersom jag bestämde att vardagsrummet skulle bli turkost så var jag ju bara tvunget att åka till rusta och köpa en till matta. Jag har egentligen matt-köp-förbud för jag har så många mattor, hahah men bu var jag ju bara tvungen!
Jag lägger upp några bilder på hur det blev:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu