Redan tisdag!!

Hur gick dagarna så här fort, har inte skrivit något sen i fredags ser jag nu! Det är många gånger jag fotar saker eller gör saker och tänker att det här ska jag lägga upp på bloggen och sen så glömmer jag när andra saker och ting kommer i vägen. Fråga bara Pablo, jag har ett väldigt dåligt minne iaf när det gäller saker Pablo säger att han ska göra. Han kan tex säga "juste jag ska ju iväg med jobbet imorgon kväll så jag äter inte hemma" och direkt kommer det från min mun "VA? Det har du INTE sagt till mig" och sen kommer det fram att han faktiskt har sagt det till mig. Pablo stackarn får det inte lätt med mig när jag blir gammal ;) hahah
Eller så får han se det som en fördel, glömmer han någon gång att säga något viktigt så är det bara att skylla på mitt minne, jag har ju inget att sätta emot när jag inte minns ;) måste komma på ett sätt att träna upp det här!

Så imorgon blir det en bättre uppdatering, nu ska jag sova och sen sova ut imorgon för jag är ledig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu