P-böter.

Igår skulle jag besöka jobbiga Täby C. Jag tycker det är fruktansvärt besvärligt att åka dit och jag åket hellre till stinsen eller Sollentuna C men nu igår hade jag dragit mig väldigt länge och tillslut åkte jag dit. Jag och Jennie pratade om hur dålig jag är med p-skiva på vägen till Täby C och när vi kom fram kl 16.00 så var jag så duktig och plockade fram p-skivan och ställde in den rätt och gick och handlade. Trodde jag ja, de visade sig att jag ställt skivan på 6 alternativt 18.00 vilket inte p-lisan tyckte om, böter på 300:- blev det!

Nu ska jag installera min elektroniska p-skiva som ligger i en låda här hemma. Jag är faktiskt inte sur över bötern, tycker mest det är lite komiskt att vi just pratade om det och så gör jag ändå fel. Har inte fått en böter på 3-4 år så det är helt OK känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu