Nya filmer!

När jag var nere och köpte lunch så passade jag även på att gå in på Ican brevid och där fastnade jag vid hyra film maskinen. Jag tycker det är så jobbigt att hyra filmer då man måste gå tillbaka och lämna in de igen på bestämd tid. Men nu har de börjar sälja ut filmer som är lite äldre för 29:- filmen så jag hann få med mig tre stycken innan jag behövde gå och hämta maten.

Jag och Pablo ska se en av filmerna nu. En film såg ju jag och Alexandra till lunch, får se vilken de blir nu men jag tror på den i mitten av bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu