Det växer så det knakar...

Mina plantor på balkongen börjar ta fart ordentligt nu, de växer för varje dag :) jag hoppas verkligen att jag kommer få några tomater denna somnar och jag håller alla tummar jag har för att mina gurkplantor ska ge en liten gurka. Det är mini gurkor jag har planterar så jag tycker inte att det ska vara helt omöjligt. 
 
Jag och Pablo har spelat lite super mario på wii nu på kvällen. Vi har klarat alla banor för länge sen men nu håller vi på att samla stjärnor från alla banor och det finns tre på varje bana. Jag har hört att om man samlar in alla så får man en extra stjärn värld så det siktar vi på :) 
Bilder går tyvärr inte att lägga upp och hela blogg appen verkar vara nere :/ jag lägger upp bilder på mina plantor imorgon istället för de måste ni se :D

Kommentarer
Postat av: siss

Tack för att du skrev att du inte kan blogga via blogg appen. Jag har försökt hela dagen, men inte lyckats! Skönt att höra att det var fler som har problem! lycka till med skörden

2012-06-15 @ 21:45:44
URL: http://sofnyh.blogg.se/
Postat av: sofie nyholm

Det blev fel signatur, ibland är man för snabb på fingrarna;) Sofie ska det ju vara ;)

2012-06-15 @ 21:46:14
URL: http://sofnyh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha jag förstod att det var du ändå, reagerade inte på det förens jag läste andra kommentaren ;)

Det är så frustrerande att inte komma in alls! Hoppas de gör något åt det SNART...

2012-06-15 @ 22:54:32
URL: http://mlindqvist.blogg.se
Postat av: Johanna

Har samma problem. Skit App!!!

2012-06-17 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu