Söndag

Då var första veckan efter semestern avklarad och många timmar har det blivit men det har även varit kul :) När vi kom hem från jobbet ikväll 21.40 så hade vi lyxen att få maten serverad av Alexandra som slutade tidigare än oss. Det kallar jag lyx, slippa ställa sig och laga mat när man slutar sent är guld värt och det händer ju aldrig här hemma eftersom jag och Pablo oftast stänger samma dagar! Jätte tack till dig Alexandra :D hon har ju dessutom lyxen att åka till Bulgarien i morgon bitti och stanna där i hela två veckor. Jag är inte ett dugg avis alls, nej verkligen inte ;) Nu måste jag sova för klockan ringer 06.00 imorgon och då väntar en ny arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu