Resten av Prag (dag 3 och 4)

Dag tre bestod av att vi tjejer fixa naglarna och grabbarna åkte iväg till Staropramen ölfabrik som ligger mitt i Prag, där gick de en guidad visning, drack öl (kl 11 på morgonen) och alla tre köpte med sig 6 st stora ölglas hem. Jag gjorde mina naglar i fransk manikyr med zebra ränder över de vita, skitsnyggt! Sen bad jag även tjejen som gjorde det att rita till ett P på mitt ringfinger som en liten kärlekshyllning till Pablo. Resten av dagen spenderades med att äta, shoppa, kolla in de sista sevärdheterna och dricka lite vin/öl såklart och självklart hittade jag rumpa nummer 3, hehe. Dag 4 åkte vi hem på så det blev bara en god lunch och en marknad vi kollade runt på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu