Redan torsdag!

Veckan har verkligen gått fort. Jag började jobba i måndags och det kändes verkligen helt ok att börja igen, nu jobbar jag hela helgen och sen är jag ledig nästa! Får se vad jag hittar på då, Pablo jobbar nämligen... Idag tog jag mig krafter att fylla upp kylen igen efter semestern, det tar ju sån tid att tänka på vad man ska ha och när man väl kommer fram till något så måste den maträtter få några tillbehör osv. skönt att det är klart :) tittade även in på H&M och hittade en söt topp och ett par leggins-jeans på barnavdelningen i stolek 158, hahah! Men de är toppen, visst är det lite kämpigt att få byxorna över höfterna men när de väl är uppe så sitter de som en smäck + att det är jätte billigt! Nu har vi precis ätit klart, idag skulle vi ha lagat lassagne men de tar sån tid att vi gjorde kött, sallad och potatisgratäng istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu