Prag dag 1

Nu ligger jag i sängen på hotellet och har avslutat min första dag i Prag. Jag måste säga att Prag är en väldigt vacker stad och även att det finns många barer - billiga barer! Känner mig lite små rund om fötterna nu när vi kommit hem för det blev några stop på vägen, haha! vi har även ätit gott, vi beställde alla schnitzel med bakad potatis och det blev en hit, det smakade SÅ bra! Efter det var vi och spelade biljard, kan ju säga att jag var inte så bra på det så pappa tog över och det gick genast bättre. Nu måste vi sova, imorgon väntar frukostbuffe och en spännande dag i Prag! (den nakna kvinnan är konst i det här landet, vi fick oss ett skratt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu