Onsdag kväll

Fick inte tag på någon abborre till middagen så det fick bli torsk istället men det var minst lika gott :) efter maten fick jag äntligen min älskade löjroms macka och ååååhh vad gott det var, gjorde även en skagen macka till! Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att tvättat som en tok, men nu har jag ingen smutstvätt alls, tvättningen är helt tom och det är ingen vanlig syn! Den får vara tom tills vi tar av oss dagens kläder då även om jag önskar att den alltid kunde vara tom ;) Nu har jag bestämt att jag och Pablo ska se en skräckfilm. Jag har tjatat som en tok på att få se denna film som heter "the stepfather" som verkar vara en riktig rysare och jag vet att jag kommer ångra mig så fort jag tryckt på play för jag är en sån jäkla mes... förstår inte varför jag utsätter mig för det men det är något med att säga "jag ska se en riktig skräckfilm ikväll" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu