Lördagsfilmen

Igår kväll fick jag ett sms av Johanna där hon sa att det började en fin film på 7:an och det var "hachiko en vän för livet" självklart slog jag på 7:an och började kolla. Det var den sorgligaste film jag någonsin sett och jag satt och stor grät i soffan, alltså riktig gråt där man börjar hulka och låta. Jag blev riktigt ledsen och berörd. Idag är jag svullen i ögonen av all gråt som forsade ut och jag tror inte jag kommer se den filmen igen. Filmen är nog inspelad som att vara en fin film men jag tolkade den som sorglig och hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu