Hur sugen kan man egentligen bli?

Igår kväll när vi kom hem så blev jag så otroligt sugen på löjromstoast! Vi hade ingen löjrom hemma så jag kunde tyvärr inte lindra mitt sug som även sitter i idag. Jag ska åka och lämna in Audin på recond vid 15.30 och innan måste jag åka till Ica och köpa alla saker som behövs för att göra löjromstoast. Funderar även på att köpa abborre om det nu finns i affären och laga till middag... Man äter allt för lite fisk som egentligen är så otroligt gott och nyttigt! Ska nog ringa till butiken nu och fråga om de har abborre inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu