Hos mamma på landet

I onsdags åkte vi upp till mamma i Norrtälje och grillade lite sen satt vi uppe länge på kvällen och spelade först svarte petter, med andra ord och sen Canasta (det är ett kortspel som är skitkul och tidskrävande) Det är mysigt att komma bort lite och åka ut på landet där man inte hör annat än naturen. Jag har inte träffat hundarna på väldigt länge så det var också väldigt mysigt och ska jag vara lite ego så tror jag faktiskt att de har saknat mig, speciellt lilla Rocky som låg i mitt knä i timmar på kvällen och då kan jag tillägga att Rocky inte är en knähund och sitter normalt sett inte i knän. Dagen efter var tanken att vi skulle sola och bada då mamma bor vid vattnet men tyvärr var det ju mulet så hundarna fick själva bada.


Kommentarer
Postat av: Pablo

Äntligen funkar din blogg igen! <3

2012-07-07 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu