Att man kan sakna och vara så saknad av djur

Medans vi varit borta så har katterna varit hemma med Alexandra. Alice trivs jätte bra med bara Alexandra hemma för Alice tycker så mycket om henne, hon har rent ut sagt stortrivs och de har sovit brevid varandra varje natt. Alva är däremot lite svårare att lämna hemma för hon är så speciell, vi har ett speciellt band mellan oss och har samma "morgonrutiner" och hon går inte upp ur sängen förrän jag gör det först. Så det är alltid extra jobbigt att lämna henne då jag vet att hon saknar oss. Nu när vi kom hem igår blev hon så glad och så åkte vi iväg igen efter ca 40 minuter och då satte hon sig på dörrmattan och såg så nere ut :/ när vi väl kom hem från Johanna och Kim i natt så la vi oss i sängen och kramades, det gjorde vi hela natten lång jag och Alva. Idag lämnar hon inte min sida <3 jag får mysa ordentligt med henne nu innan vi åker till Ungern imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu