Trafiksyndare

Hahah jag läste nu på Aftonbladet som har rankat en lista på trafiksyndares bortförklaringar eller svar när de har blivit stoppade och fått böter, här kommer några:
• "Hur mycket..? Va fan, tusen spänn… du kan skriva två tusen direkt, jag tänker köra här i morgon också" - av en taxichaufför som kört bussfil.
• "Kom igen, jag fick ju böter igår" - av en taxichaufför som kört bussfil.
• "Ni är fan värre än irakiska säkerhetspolisen var. Jag tar första bästa flyg tillbaka när det blir fred där alltså" - av taxichaufför som ej släppt förbi gående på övergångsställe.
• "Ska ni hålla på så här så förtar det all glädje med att cykla för mig" - av cyklist som cyklat mot rött.
• "Jag ska ju till slottet och få medalj av kungen" - av cyklist som cyklat mot rött.
• "Jag är 43 år, jag gör vad fan jag vill" - av man som ej haft säkerhetsbältet på.

Ja, haha... jag tycker sånt här är väldigt roligt att läsa! Den första tycket jag nog är bäst :)
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Hag tänker nog dra det första exemplet ;)

2012-01-11 @ 18:30:14
URL: http://jnyholm.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar 43 åringen :D

2012-01-18 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu