Torsdag

Idag efter jobbet åkte jag och handlade lite med Lina samt lite middag till mig och Pablo! Jag hade varit sugen på mackor och yoghurt hela dagen och eftersom jag var så trött så blev det våran middag, Johannas kommentar till vår middag var "de mättar ju inte länge, du kommer bli hungrig sen" och det är precis vad jag är nu!

Vi råkade somna på soffan efter "middagen" och sov till halv 10, det är så skönt just då när man somnar... Tyvärr är det inte lika roligt nu!
Jag har hunnit med att städa kylen, godislådan, arbetsrummet, vikt tvätt, diskat, skurat toan, ja allt som går att göra tyst då Pablo kunde fortsätta sova.
Nu ligger jag och kollar på sex and the city och myser lite med Alva, får se när jag kan somna idag då! Tur att jag har sovmorgon imorgon och inte börjar förens 11.00 :)
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu