Tisdag 30 januari

Då var nästan januari månad slut, tiden går så fort att man inte hänger med längre.
Idag har varit en sån här värdelös dag, vaknade försent med både huvudvärk och magont, stressade iväg till jobbet och sendan jag kom hit har jag känt mig hängig, seg och lite febrig :/

Igår flängde jag runt överallt kändes det som. Jag har färgat igen min utväxt och satt i en fjäder i håret :D (eller två blev det) sen har jag köpt de mesta till Thailand, solkräm, schampo, inpackningar, tandkräm, duschkräm osv.
Försökte även hitta en by bikini men det är ju helt omöjligt på vintern! Det är ändå VÄLDIGT många som åker utomlands på vinter och INGET ställe säljer en hel bikini... Jaja, nu blire den "gamla" från i somras så får jag kika där borta sen :)
Vi åker ju faktiskt om 1 vecka exakt nu :D

Nej nu ska jag ner och fortsätta att arbeta!
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna

31:a januari ;)

2012-02-01 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu