Nytt inköp

Idag unnande jag mig själv en liten present och det var en volumaster från Björn Axén! Villen grej alltså, jag har nu precis bara testar den och är sjukt nöjd med vad den gör med mitt hår :D
Jag älskar ju hår som har mycket volym i sig och tuperar hela tiden mitt eget och vräker på med spray!
Nu är det slut med mycket hårspray för att få resultatet att hålla... Det är nästan så jag tänker "vart har du varit i hela mitt liv älskling" haha.
Den är inte vara bra utan även snygg också ;)

Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu