Min första blogg

Hallå!
Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och skaffat mig en blogg. Det är något jag har funderat på ett bra tag, det ska bli riktigt kul att skriva lite inlägg och ladda upp lite biler och framförallt ha de som en liten dagbok :)
Johanna var över för några timmar sedan och käkade lite lunch - sushi blev det! Jag måste tacka för hjälpen att att komma igång med bloggens utseende och allt. Det är verkligen inte lätt, men nu har jag hittat en design som jag tycker mycket om men den är inte klar än, men de kommer så småning om :)
Min syster Alexandra är här på besök under helgen så nu ska vi sätta oss vid tv och hyra en film i väntan på att min älskade Pablo ska sluta arbetet, det är inte fören 21.30 ikväll så det kanske blir en till film ;)
Han ska iaf få en jättegod middag när han kommer hem en riktig pasta Bolognese!
Ha det bra
/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var på tiden med en blogg! Vad fint det blev :)

2012-01-08 @ 17:10:14
URL: http://jnyholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å vad roligt!!!

2012-01-08 @ 18:29:26
Postat av: sofie

Bra där Mickis!!!! Nu har du en läsare till;) kram på dig

2012-01-08 @ 21:48:47
URL: http://sofnyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu