Måndag morgon

Det känns som jag har varit ledig för länge nu, både torsdag och fredag arbetade jag bara halva mina tider och sen har jag varit ledig i helgen + idag! Ska bli ganska skönt att gå tillbaka imorgon :)
Idag ska jag möta upp Lina i Täby Centrum för en frukost fika. Jag ska även försöka hitta mig en väska, jag har tröttnat på de jag har nu och går då med allt i jackfickorna och då har man tyvärr inte så mycket koll på sakerna!!
Sedan ska jag åka förbi en hårsalong i Vallentuna och beställa mitt löshår som jag ska sätta i den 30/1 :D
Det ska bli såå skönt att få i det nu. Jag är en ganska impulsiv människa och kan vakna upp en morgon och säga "jag vill ha kort hår" och några timmar senare har jag en pars! Men nu har jag insett att jag ska ha långt hår och spar. men jag gillar faktiskt att ha löshår i, det blir så mycket fylligare, större och helt enkelt finare ;)
Nej nu ska jag gå upp och göra mig i ordning!
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna Nyholm

Jag vill också ha löshår :(

2012-01-09 @ 14:12:04
URL: http://jnyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu