Måndag 23 januari

Idag fick jag reda på att det inte är bra att ha löshår om man ska bada i saltvatten, jag som har beställt hår och ska sätta i det om en vecka!!!
Så efter en lång funderare och några samtal senare så ringde jag faktiskt och avbokade tiden för förlängningen, det är verkligen jätte jätte tråkigt för jag ville verkligen sätta i håret MEN om det ska bli förstört så tänker jag inte betala 3500:- för det.
Jag har bokat en ny tid när vi kommer hem för att sätta i de så nu jävlar ska jag bo i vattnet när vi är i Thailand hehe :D
Jag bokade en ny kortare tid på måndag för att färga min utväxt, kanske sätta i nån fjäder också?! ;)

Idag på eftermiddagen hyrde jag hem filmen smurfarna, en riktigt gullig film :)
Pablo vill ändå inte se den så då passar jag på med sånt på mina kära lediga måndagar!

Nu har jag precis bakat mig en kladdkaka, mmm inga nyttigheter här inte och kvällens middag blir pasta carbonara utan grädde. Vi ska laga den bara på äggulor och parmesanost ett recept jag hittade i Pernilla Wahlgrens blogg, de är hennes son Benjamin som brukar laga detta. Det ser iaf jättekladdigt och gott ut :D

Nej nu ska jag mumsa på kladdkakan
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna Nyholm

Ge mig :(

2012-01-23 @ 19:44:21
URL: http://jnyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu